donderdag 7 april 2011

Waar geloofde de jagers en verzamelaars in?

De jagers en verzamelaars geloofde in natuurgoden, die natuurgoden gingen ze eren door grotschilderingen te maken en hoopten dat dit ook zou gebeuren. Hieronder zie je een paar voorbeelden.






Ook dachten de jagers en verzamelaars dat als de dieren dood gingen, de goden hun strafte.
Dat was ook een reden waarom ze de goden gingen aanbidden.
Zij hoopten dat als ze dat deden de goden hun met rust lieten, en als er toch iets gebeurde dachtten dat ze niet genoeg hadden aanboden.

Door Jan
Bron plaatjes:

14 opmerkingen:

  1. Het is een beetje kort en heeft niet veel informatie.
    Ook is er geen bewijs voor de dingen die worden gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou het langer maken ik kan het nu niet gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. ik vind het hele goede info maar volgensmijn kan er nog wel iets meer in doeiii

      Verwijderen
  4. als ik heel eerlijk ben vind ik het slecht slecht sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankje voor de info echt goed voor mijn werkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel goed alleen het mag wel wat uitgebreider

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. uhhhhuh jaja inderdaad ik ben aan het lezen net als jij toch??????????????????????????????????????????????????????





    een beetje kort maar goed

    BeantwoordenVerwijderen